Élő példa, az LHSim-es srácok megcsinálták FS-ben, hogy a vonat egy adott útvonalon mozog. Íme:

Mindenféle objektum linkelések, animációs problémák miatt az FS-ben max 1024 framet lehet csinálni amit 18 frame/sec-el jelenít meg, azaz maximum 56 másodperc fér bele. Pont. Elvileg van rá megoldás, de miért van így bekorlátozva ez az egész?! Miéert kell hekkelni, hogy úgy működjön valami, ahogy annak alapból működnie kéne. Miért kell a fejlesztővel kibabrálni?

Tehát: objektum 3D-ben elkészít, textúráz, animáció elkészítése szintén a 3DMAX-ban, aztán export és kapod ezt. Valami, de mégsem az igazi. Ugrál, szaggat, de nem kicsit és mellette látszik, hogy a szim szépen fut, tehát nem amiatt van.

Elkeserítő, de erősen. Ettől függetlennül le a kalappal, hogy megcsinálták!

Összehasonlításképp, hogy X-Plane-ben hogyan néz ez ki: megkeresed az X-Plane-ben a vonathoz tartozó objektumot (a csehek is megoldották, innen kileshető, ha valaki nem akar keresgélni :)). Módosít, textúráz, kiexportál és kész. Nem kell animálni, nem 18 fps-el fog mozogni max 56 mp-ig. Megy és kész. És mivel X-Plane alatt elég jól fel van építve a vasúti hálózat, az útvonallal sem kell tökölni.