lhbp

Elkészült az első rétege Az LHBP scenery-nek.
Sikerült továbblépnem a múltkori megakadásnál és nagyon sok dolgot elsajátítottam a scenery készítéssel kapcsolatban. Nem akarom részletezni, hogy milyen módszerekkel és hogyan, de sikerült egy un. MESH-t elkészítenem, mely a teljes +47 +019 -es szeletet lefedi.

Az egész területet sikerült lefedni fotóval (orthophoto) és nem az x-plane által összerakott (véletlenszerű) város látható, hanem valóban Budapest és környéke.

A beta verzió tartalmazza a +47 +019 -es mesh domborzatát, vizeit és fotóit.

Domborzat: Valós domborzat, annyira valós, hogy LHBP kifutópályák és gurulóutak szintkülönbségei is nagyon jól kijönnek. Sajnos annyi gond egyelőre van vele, hogy szintváltások elég élesek és emiatt szinte lehetetlen le-felszállni róla a gép összetörése nélkül (feltétlenül javítom).
Átmeneti megoldásként a settings/Render Options/runaway follow terrain contours kikapcsolásával ki lehet iktatni ezt a problémát.

Víz: Igyekeztem nem kihagyni egyetlen csatornát, folyót és tavat sem. Egyelőre még úgy viselkedik mint ha nem víz lenne hanem szárazföld, ezen is javítani fogok.

Fotók: A minőség és használhatóság határán maradva 72 fotóból raktam össze a MESH-t. Remélem az FPS teszteken is jól fog muzsikálni.

Hangsúlyoznám, hogy ez csak a legalja lesz az egész LHBP scenery-nek, ezért a fotók minőségének "gyengesége".

Aki esetleg tesztelné, innen letöltheti a beta 0.1 verziót:
LHBP beta 0.1 letöltés

Aki teszteli, az kérem a teljesen őszinte véleményét mondja el, nem vagyok sértődős! :-D

Ha valakit érdekel a MESH készítés, az kösse fel a gatyáját és írjon, szívesen elmondom a lényegét.

Ízelítőül pár kép:

lhbp
lhbp