On 2010, október 25 - 13:55
Az EADT csapata az elmúlt pár hónapban azon dolgozott, hogy a 4.0-ás verzió hibáit javítsa, illetve betegyenek néhány felhasználói kérést. Tegnap este meg is jelent a népszerű kiegészítő 4.1-es verziója.
Repülési modell
Jelentősen javították a repülési modellt, különösen a trim beállítások lettek valósághűek, a felszállási és leszállási jellemzők is jobbak lettek a korábbi verziókhoz képest. Pontosítottak a külső modell megjelenésén is, illetve az üzemanyag fogyasztáson.
Újdonságok
- Új fékszárny kar: mostantól nem folyamatosan állítható, hanem adott pozícióba áll: 1, 5, 15 stb. fokra.
- Új trim kijelzők, kapitány és másodpilóta oldalon egyaránt
- Új vario kijelző: folyamatos skála, ahogy az igazi NG-ken
- TO/GA mód: joy gombra kötve egyszerűen lehet bekapcsolni a TOGA funkciót - a 2D panelon nincs rá gomb!
- Teljesen új N1 MAX számolás, mely még pontosabban számolja az N1 értékeket a repülés egyes fázisaiban.
- Akik nem szeretik a jumpseat nézetet: kapitány oldali panel!
- Kokpit építőknek: elérhető dataref-ek, melyekkel vezérelhető a gép
- Övek becsatolása hang javítva
Javítások
- Alacsony súlynál megszűnt az oszcilláló ILS tartás
- ILS megközelítés eltérés javítva
- HDG kapcsoló 359 után nem 001-re ugrik
- A legdurvább bug javítva: nincs többé orrleadás a V/S első bekapcsolásakor
- Yaw Damper újraírva, a jobb repülés koordinációért
- AFCP (auxiliary fuel control panel) látható lett BBJ2-ben is
- Kabinnyomás ismét működőképes
Festések
Jópár új festés került a csomagba, melyet az X-Plane.org felhasználói készítettek.
Mint mindig, letölthető az EADT website-ról: