Hello!
Tegnap töltöttem le a játékot és még nagyon kezdő vagyok!
Van egy Logitech Dual Action joystickom meg egy Wingman Formula GP kormány/pedál, na szal a pedált beállítottam, a joy-t is nagyjából, felszállás ok, de amikor a levegőben vagyok a repülőgép állandóan felfelé néz(emelkedik) vagy dől vmelyik irányba, valami ötlet esetleg? Angol tudásom az nincs a toppon ezért azt sem igazán tudom h felszállás után hovatovább...
Előre is köszi!

Üdv. Snake Eater

Taxonomy upgrade extras: 

Hello

A joystick dologra: három dolog lehet:
1: nincs rendesen bekalibrálva a joy - ezt a vezérlőpult/játévezérlők alatt meg tudod tenni

2: a szimulátoron belül nincs rendesen beállítva - settings/joystick&equipment, itt kb középtájt találsz egy kis részt ahol mutatja hogy hol áll a joy. Ha az nincs középen, akkor állítsd be középre a joy-t fizikailag és nyomd meg az alatta lévő Calibrate gombot (vagy valami hasonló feliratú gombot - sajnos nincs előttem most xplane) Így a kis kereszt beáll középre és onnantól nem fog elhúni.

3: olyan repülővel repülsz, ami félrehúz :) pl egy C172 is félrehúz kicsit és emelkedik magától teljes gázon. Ilyenkor jönnek szóba a trimek. Ezekkel tudod "kiegyenesíteni" a repülését a gépnek. Ezeket a settings/joystick&equipment "buttons" fülön tudod beállítani:
- Pitch trim (u/down) -- magassági trim
- Aileron trim (left/right) -- csűrő trim
- Rudder trim (left/right) -- oldalkormány trim

Ha ezek a foglamak elsőre nem igen mondanak semmit, akkor érdemes kicsit utánaolvasni a dolognak, hogy mire is valók, hogyan működnek, vagy írok róla kicsit részletesebben, ha gondolod. Ha tudod mik ezek, akkor bocs ;)

Felszállás után meg irány egy másik reptér :) Nincs konkrét küldetés a szimulátorban, nincs feladat. Itt annyit tudsz tenni, hogy repülsz - a lehető legvalósághűbben. Minél többet olvasol róla, tanulsz, ez annál nagyobb kihívás :)

Köszi az infokat, megpróbálom beállítani!
Hát igen, nem nagyon tudom h mi mire van, meghát ahogy észrevettem ez géptől is függ, megköszönném ha írnál egy kicsit részletesebben :D meg h mit kell beállítani a joy-ra, a pedál az a "kanyarodás", a joy-on az egyik analóg gomb a döntés a másik meg az emelkedés/sülyedés, vagy érdemes máshogy beállítani?

Hu, ha ennyire nem megy a dolog, akkor eélőbb kicsit ismerkedj a repülőgépekkel, mi mit csinál, mi mit jelent. Wikipédián rengeteg mindent találsz, ill. az ivao.hu odalon is vannak oktatóanyagok. Teljesen az alapoktól elmagyarázni a repülést.. hát, sokan ezért sok pénzt és időt kérnek, nem megy egyik percről a másikra. De ha érdekel, akkor úgyis jönnek szép sorban maguktól a dolgok :)

Talaltam neked valamit, bongeszve az uj x-plane oldalt. Igaz angolul, de alapnak nagyon jo iras:
http://wiki.x-plane.com/Category:X-Plane_Desktop_Manual

Sziasztok!

Régóta szimulátorozok (főleg lock on)így beszereztem az x-plane-t.
Lenne néhány problémám:-Nincs Full Screen
-Nagyon nem tetszik a Rep. modell valószínűleg be lehet állítani, hogy realistikus legyen mert így elég árkádos de nemtudom hogy hol.
-A cockpitek rosszak(777/747 esnek közel sem ugyanolyan mint igazából)
- A napokon belül rakom fel a Scenery addon-t mennyit dob rajta??
-A net-ről letöltött gépek nem akarnak betöltődni kérlek elmagyaráznátok hogyan kell őket telepíteni??

Köszönöm a válaszokat jó szimulátorozást!:)

Sziasztok,

Tudnátok pár kérdésben segíteni?
1. Honnan tudom, hogy merre kell menni, ha konkrét cél helyre szeretnék elérni? Hogy kell beállítani a dolgokat, hogy mutasson valami irányt?
2. Emelkedni hány fokos szögben szoktak s mekkora sebességgel mondjuk egy 737-es esetén?
3. Ha felemelkedek mondjuk 30000 lábra, honnan tudom, hogy mikor kell megkezdenem a süllyedést?
4. Sokszor az történik, ahogy közeledek a célállomás felé, hogy szépen le lassítom a gépet lesüllyedek, aztán kiderül, hogy pont merőlegesen vagyok a kifutó pályától :(

Fel és le tudok szálni, csak éppen az utasok nem biztos, hogy túlélnék :)

Szia!

1. Az FMS rendszerrel, leirast itt talalsz rola, hogy hogyan kell hasznalni:
http://home.earthlink.net/~x-plane/FAQ-Using-FMS.html

2. Emelkedest nem fokban szoktak megadni, hanem VS-ben (vertical speed, feet/min) kb 1800/2000fpm egy 737 eseten, de ha az FLCH-t hasznalod emelkedeskor, akkor a beallitott sebesseghez tartozo legnagyobb emelkedest fogja tartani.

3. Alapveto szamitasok vannak, melyeket reszletesen leirva itt talalsz meg:
http://hu.forum.ivao.aero/index.php/topic,85168.0.html

4. Felszallas elott erdemes tajekozodni, hogy hogy is nez ki az indulo/celrepter. Erdemes utvonalat is tervezni (van hozza kis FMS export script is, itt: http://x-plane.hu/fms/) illetve a celrepter terkepeit megnezni, hogy hogyan is kell megkozeliteni. Altalaban az IVAO/Vatsim-es olalakon megtalalhatok az adott repter terkepei (pl google: ivao lhbp charts)

Ha konkret tipust szeretnel jobban tanulmanyozni, erdemes a http://www.smartcockpit.com oldalon korbenezni, hatha megvan a gep manualja, illetve ha konkretan a 737-est szeretned megtanulni kicsit jobban hasznalni, a MALEV Virtual-nak van egy nagyon jo kis oktatoanyaga itt: http://virtualairlines.hu/737NG_Videok/default.htm

Köszönöm szépen a segítséget! Meg fogom nézni a linkeket!

Kedves ksgy!

Nem lehetne-e arra megkérni, hogy tarts egy "demo" repülést, ahol a hozzá nem értők (vagy csak én) megnézhetik, hogy miket kell/szokás beállítani, mire kell figyelni stb. Hogy kell rádiózni stb.
Ha nincs kedved ehhez az egészhez, az is megérthető.

Üdv,
Tuse

Hello!

Hát huh :) Ez nagy kérés, mind időben, mind felkészülésben ha általánosságról van szó. Sokmindentől függ az, hogy mikor mit kell beállítani. IFR vagy VFR repülésről van-e szó, VOR-VOR navigáció, vagy mindent az FMS-re bízol. Kézzel vagy inkább robotpilótával szeretnéd végigrepülni az utat, géptípus, stb :)

Ha tudunk konkrét utat, repülőt, akkor már könnyebb :)
Inkább a kisgépes VFR repülés, vagy a nagygépes IFR repülés érdekelne?

Szia!

Engem személy szerint inkább nagygépes (B737) IFR repülés érdekelne. Az út az mindegy, ami neked szimpatikus, nyilván egy nem túl hosszú útra gondoltam a részleteket a helyszínen is megbeszélhetjük. De szerintem nem kell készülnöd rá, hiszen így is sokkal többet tudsz nálunk, s ha valami nem fog sikerülni, nem fogjuk a fejedet venni :)
Azt nem tudom, hogy ki szeretné még ezt megnézni? Ha valaki meg szeretné nézni, akkor az kérem írjon, hogy érdekli.
Ha több ember is érdeklődik, akkor érdemes valami publikus helyre menni. Ha csak engem, akkor felőlem lehetne nálam, vagy nálad, ahogy Neked jobb.
Előre is köszönöm!
Már nagyon várom :)

üdv,
Tuse

Én úgy gondoltam csinálok egy kis írást róla, mert ha élőben meg is mutatom mi-hogy, nagyjából a 10%-a maradna meg az infóknak. Egyszerűen képtelenség olyan gyorsan jegyzetelni, mint ahogy csinálni kell a dolgokat, illetve elsőre, minden ismeret nélkül túl tömény lenne :)

Aztán ha a leírás alapján már megy a repülés oda ahova szeretnéd, az IVAO-n szombat esténként van oktatás: http://hu.forum.ivao.aero/index.php?board=811.0

Ok, nekem az is nagy segítség, bár attól még szívesen megnéznék egy ilyet élőbe. Meg én úgy gondoltam, hogy az egészet valami progival felvesszük.

Szia

A térképen nem értek valamit. Az útvonal LHBP-EDDB, ekkor EDDB-be a belépési pontom AKUDI s innen hogyan tovább? Azt látom, hogy majd később DODAT - DB546 - DB556 - PIKOV, de AKUDI és DODAT között még van egy pont, amit nem tudom, hogy hogy írjam be az FMC-be?

A másik kérdésem, hogy pl. DODAT után érdemes-e beírni az FMC-be, hogy DB541, DB542 ... vagy mivel ezek a pontok úgyis rajta vannak a DODAT - DB546 szakaszon, ezért nincs értelme? Vagy csak akkor van értelme, hogy a magasságot is írok a pontok mellé?
A link, ahol a térképek találhatók:
http://www.fir-berlin.de/charts/berlin-schoenefeld

Előre is köszönöm.
üdv,
Tuse

No, akkor:
http://www.fir-berlin.de/downloads/charts/EDDB/EDDB_STAR.pdf - ezzel ugye bejossz KLF-ig.

Onnantol aktiv palyairanytol fuggoen koveted ezt: http://www.fir-berlin.de/downloads/charts/EDDB/EDDB_Trans.pdf, es a vegen elkapod az ILS-t es leszallsz :)

vagy

KLF utan siman csinalsz egy ILS megkozelitest "kezzel": http://www.fir-berlin.de/downloads/charts/EDDB/EDDB_APP.pdf

Szerintem az utobbi egyszerubb, persze melosabb, mert nem csak nezni kell, ahogy repul a robotpilota ;)

Szia,

Az ILS megközelítés kézzel, nem igazán megy.
Le tudnád írni, hogy hogyan kell? Mit kell nézni, kell-e vmit az fmcbe írnom stb. A radaron nem igazán látom azokat a pontokat amik a mappen vannak, mert nagyon sok pont a környéken, s egymásra csúsznak a kiírásuk.

Köszi előre is,
üdv,
Tuse

A következő tutorial ebből, és a VOR-to-VOR navigációból lesz :)
Szerintem jövöhét elején leszek vele kész kb.

Ahh, köszönöm szépen, és bocs, hogy ennyit zaklatlak. Most nagyon rákattantam a repülésre :)

Szia,

Legenerálom az útvonalat, betöltöm FMC-be, a next-el végig lépegetek a pontokon, s akkor látszik, hogy tenne egy nagyon nagy kitérőt, mert rögtön az első pontot (GILEP) nem ismeri? Jól gondolom? Erre mi a megoldás? Már több útvonalnál találkoztam ilyennel, hogy egy pont miatt, gyakorlatilag nem tudom rendesen lerepülni. Nem lehet valahogy törölni ezt a pontot? clr-el tudom, viszont ez azért nem jó, mert a többi pont nem ugrik előrébb egyet.
Esetleg kézzel nyúljak bele a fájlba ilyenkor?

Előre is köszi,
üdv,
Tuse

Igen, a legegyszerübb ha belenyúlsz a file-ba és törlöd a kérdéses pontot.

A másik megoldás, hogy hozzáadod a pontot az x-plane-hez. Local Map view-ben kiválasztod az Edit módot és hozzá tudsz adni VOR/NDB/ISEC-et. Itt hozzáadod, elnevezed és elmented. Aztán az apt.dat file-ban (fejből nem tudom hol van, de valahol a Resources alatt) megkeresed és elküldöd a bejegyzést Robin Peel-nek (http://data.x-plane.com/contact.html), így a következő NAVDATA frissítésbe, x-plane kiadásba belekerül.

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Az FMC-vel hogyan tudok holdingolni? Az FSX-ben egy gombnyomás az x-planeben meg gőzöm sincs!

Köszi előre is!

Szia!

Az alap X-Plane FMC-vel sehogy. Kezzel kell vegrehajtanod.
Vagy van egy fizetos FMC kiegeszito, ami viszont mar tudja: http://fjcc.ufmc.googlepages.com/ (20 €)

Ha gyakran hasznalod, akkor szerintem erdemes a beruhazas, gyakorlatilag mindent tud, amit egy igazi FMC :)

Szia!

Köszi! Kézzel nagyon nehéz, így hát beruháztam, holnap kiderül mit is tud...

Üdv

Szuper! :)

Ha esetleg jobban megismered es van kedved/idod irni rola egy kisebb ismertetot, akkor csak batran :)

Szóval megérkezett, kipróbáltam!

Sajnos holdingolni ez még nem tud, de a SID/STAR eljárásokat lerepüli. Ferihegyen gyenge szélben is egy kicsit a kifutó mellé szállt le, de nagyon ügyesen a fűről visszajött :).
Ami kicsit gond volt, hogy LHBP-nek nem volt se SID, se STAR, de megoldódott. Ami viszont komolyabb probléma, hogy Sármelléknél a SID közben tenne kb 480 nm-es kitérőt, ami nem nagyon egyezik a térképpel, asszem az SME pont el van tájolva, illetve az adatbázisban több SME is van, és termsézetesen nem azt használja, ami kellene.

Lehet, hogy csak én bénázok, de a beírt sebességet, magasságot nem tartja, azt a sima AP-vel kell kezelni. Amúgy nem rossz...

Remélem majd a következő verziója mindent fog tudni!

Hogy egy kis jót is írjak róla:
1. működik
2. nem FSX
3. sokkal kényelmesebb és okosabb, mint a gyári (pl az adatokat billentyűről lehet felvinni, nem kell az egérrel célozgetni!)
4. több nemn jut hirtelen az eszembe

Ami kicsit gond volt, hogy LHBP-nek nem volt se SID, se STAR, de megoldódott. Ami viszont komolyabb probléma, hogy Sármelléknél a SID közben tenne kb 480 nm-es kitérőt, ami nem nagyon egyezik a térképpel, asszem az SME pont el van tájolva, illetve az adatbázisban több SME is van, és termsézetesen nem azt használja, ami kellene.

Ez fura, ezt nekem is csinalja az alap FMS a file-bol betoltott utvonalaknal. Ez valoszinu egy bug lehet, ha lesz kis idom, kideritem es kuldok bugreportot meg a 9.40 release elott, hatha belekerul :)

Annyi fejlemény van az ügyben, hogy az első verziót már el is felejtettem, 20$ a kukában landolt. Ami jó, hogy tesztelem a V2-t, ami már tud holdingolni is! Lassan kezdem kiismerni, nagyon úgy néz ki, hogy az FS-ben megszokott, teljes értékű FMC lesz!

Sziasztok,

Engem is érdekelne ez az új FMC(sajnos a neten ezen kívül semmilyen más ingyenes/fizetős verziót nem találtam), ennek viszont kicsit sokallom az árát. Szóval valakinek beszállnék a meglévő FMC-jébe az ár felével.
Ha valakit ez érdekel írjatok.

Köszi,
Tuse

http://vas-project.org/ - ez esetleg? :) Nem tud annyit, mint egy igazi, de tobb az alap fmc-nel. Egy probat ez is meger.

Szia köszi, megnéztem, de nem igazán nyerte el a tetszésemet. Ha nem tudok majd senkihez sem társulni, akkor maradok az eredeti FMC-nél.

Köszi,
üdv,
Tuse

Kedves Topictársak,
Fs9-ről jöttem, nagyon klassz az Xplane, de eddig PMDG737-et használtam. 9.01r Xplane alá keresek 737-800-ast, találtam is ingyeneset (x737), de nehézségeim vannak a telepítéssel. Ha valaki segítene ebben... sikerült felrakni, de V. cockpit nézetben csak az alappanelt mutatja...

Szia!

Az x737-nek nincs virtual cockpit nezete, csak 2D panelja van. A fejlesztok keszitik hozza a 3D-set is, de a hozzatartozo plugin miatt nehezsegekbe utkoztek, ezert nem tudni mikor varhato, hogy elkeszul.

Ja, es meg valami: erdemes frissiteni az X-Plane-edet az aktualis legfrissebbre, mert a 9.01-es sok bugot tartalmaz, illetve repulok mindig az aktulais stabil verziohoz keszulnek (jelenleg 9.31)

Szia!

RFinder-rel generáltam egy útvonalat, amit be is töltöttem az FMC-be a kérdésem, az, hogy az első pont elé, hogy tudok beszúrni mondjuk 2 pontot, úgy, hogy az eddigi pontokat nem törölje, hanem "tolja maga előtt"?

Előre is köszi,
üdv,
Tuse

Hat, azt kell mondjam nagyhirtelen, hogy klikkesen-egyszeruen sehogy :(

Ket megoldas van:

1.) Csinalsz egy uj utvonalat, ami csak a beszurando reszt tartalmazza, elmented az FMS-ben, majd megnyitod ezt a filet egy szovegszerkesztoben, ill. azt a filet is, amelyik utvonal ele be szeretned szurni es siman atemeled azokat a sorokat, amelyik az utvonal ele kell. File-t elmented, majd ujratoltod az x-plane-ben az utvonalat.

2.) Gondolom talan SID-rol van szo, azt szeretned az utvonal ele betenni. Ha igen, es ha nincs meg x-ivap-od, akkor toltsd le (http://www.ivao.aero/softdev/X-IvAp/, ha nincs ivao regisztraciod, akkor ezt: http://x-flightserver.net/files.php) es ott:
ACARS -> Send Flight Plan - feljon egy kis ablak, ott toltsd ki a ROUTE mezot (kezzel sajnos be kell irni a pontokat amit a rfinder generalt neked). Aztan bal lent lesz egy "Export FMS" (nem emlekszem pontosan) gomb. Arra katt, ismet feljon egy ablak. No, itt tudsz SID ill. STAR eljarasokat felvinni:
Az felso vagy also reszen attol fuggoen, hogy SID vagy STAR kivalasztod, hogy VOR/NDB/FIX/COORDINATE ami pontot be szeretnel vinni. Kivalasztod, hogy pl FIX. Beirod a fix nevet, majd a "Add to SID"/"Add to STAR" gombot megnyomva felviszed a pontokat egymas utan. Vegul beirod a SID/STAR nevet es ranyomsz a Save SID/STAR gombra mellette. Kivalasztod a kis listabol ami a beiro mezo felett van, hogy melyik SID es STAR-t szeretned hasznalni, majd ranyomsz az "Export to FMS" gombra lent.

Az elso megoldas kicsit fapados megoldas, de gyorsabb, konnyebb. A masodik hosszutavon jobb: csak ki kell valasztani, hogy melyik SID/STAR-t szeretned repulni es kesz, nem kell mindig bepotyogni :)

Remelem nem lett tul kusza :)

Igen az első megoldást már megcsináltam korábban kézzel, de hát egy igazi repülőbe nincs PC amivel tudok fájlokat módosítani :))
A 2. megoldást ma este ki fogom próbálni.
Jah és igen eltaláltad, SID-ról van szó, amit be akarok tenni az útvonal elé :)

Köszönöm szépen!

üdv,
Tuse

Szia!

Tegnap Stuttgartba repültem, de volt egy kis probléma. Rwy 07 re szerettem volna leszálni.
Charts:
http://www.alpen-rundflug.ch/download/EDDS.pdf (18.oldal)
LBU-ból kifele jöttem a 231-es irányon amíg LBU-tól 21.7 mérföldre voltam, ott elkezdtem a bal fordulót VATER waypont felé. Befejeztem a fordulót, előttem volt VATER, viszont én nem a 74-es irányon voltam, hanem kb 60-ason. Tehát túl nagy ívben/nagy sebességgel fordultam. Nyílván VATER-nél ráfordultam a 74-es irányra, s így elkaptam az ILS-t, rendesen leszáltam.

A kérdésem az, hogy hogyan tudom megcsinálni azt a bal fordulót úgy, hogy amikor előttem van VATER, akkor én pontosan a 74-es irányon legyek?
Előre is köszi.

üdv,
Tuse

szia!

- Ha nem akarok preciz lenni, akkor: ismerd meg a gepet :)

- Ha kicsit precizebb akarok lenni, akkor: a terkepen ott van az alatta levo fordulo adatai (sebesseg, bedontes) - ebbol kiindulva "saccra".

- Ha nagyon preciz akarok lenni, akkor megnezed hany fokot kell fordulj, itt (http://hu.forum.ivao.aero/index.php/topic,85168.0.html) talalhato par szamitas, neked az utoslo kell majd, innentol mar puszta matematika az egesz ;)

Köszi!

Sziasztok!

Lenne egy egyszerű kérdésem! Hogyan lehet az X-planeben pushbacket csinálni?

Szia!

Vagy az X-Pushback-el (ami nem biztos, hogy mukodik), itt megtalalod a Plugin-ek kozt: http://x-plane.hu/cms/kezdo-csomag

Vagy a SimplePushback-el: http://forums.x-plane.org/index.php?autocom=downloads&showfile=1130

Ohhh! Köszi!

Az X-Pushbacktól összecsúszik az X-plane, de a SimplePushback működik frankón!

Vajon hogyan tudok szép napos időt beállítani ?
Bármit állítok a weather menüben, mindig köd van, akkor is ha nincs felhőzet.
A látótávolságot nem lehet 25 mérföld fölé húzni.
Nagyon hiányzik az FS REX-je.

Egy weather beállítási paramétereket nagyon megköszönnék.

Szia

Mennyi az fps-ed? Mert az xplane, ha nincs meg az alap 19 fps, akkor elkezd kodot csinalni, hogy meglegyen. Ennyi kell a futasahoz, ez ala nem fogsz tudni menni. Milyen geped van?

A latotavolsagot nem lehet 25nm fole huzni, ez igy van sajnos, de valosagban meg tiszta idoben sincs ennyi, szoval ez nem annyira veszes :)

Ha kikapcsolod, hogy letoltse a valos METAR-t, utana bal oldalt a CAVOK-ra klikkolsz, akkor teljesen szepidot kell kapj.

REX van, ugyan nem olyan, mint az FS-hez valo, de a felhoket egesz szepen lecsereli, itt: http://x-plane.hu/cms/szemle-rex olvashatsz rola egy szemlet.

Köszi a választ.
Az FPS volt a gond. Úgy látszik hogy totaly insane grafikai beállításokat nem bír egy 3GHz core2 4Gb rammal és egy ati 4850 gfx kártyával.

Szia!
Tapasztalatom szerint inkább a VGA kártya sebessége és memória kapacitása a lényeges, mint a proci sebessége.

Nekem 1,6GHz-es dual-core -al, 4GB RAM -al megy a "totaly insane".
Persze van egy Nvidia 9500GT chipes 1024MB VRAM -os kártyám hozzá. :-)

És persze Windows-ról beszélünk!?

Sziasztok, nekem már egy pár hónpja megvan a Demo, de csak most ismertem meg ezt az oldalt. Nekem azzal kapcsolatban lenne kérdésem hogy hol lehet megvásárolni az egészet(de úgy hogy nem bankszámlás fizetés)? A válasz előre is köszönöm. Egyépként az oldal nagyon tuti, nekem sokat segített.

Szia

Nem tudok rola, hogy itt magyarorszagon meg lehet-e vasarolni dobozosan az X-Plane-t. Nezz korbe, kerdezz korbe nagyobb boltokban (576 kbyte, cdgalaxis, stb), hatha ok hoznak be - bar felek a kis darabszam miatt ok sem foglalkoznak vele, de egy probat meger. Ha nagyon nem megy, szolj es megoldjuk :)

OK, köszi szépen, de valószínű hogy az utolsó mondatban írottakban lesz szükség. De eggyenlőre keresgélek.

Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy kinek van meg a teljes verzió vagy ha mindenkinek csak demo van akkor hogy tudtok ilyeneket csinálni(1. ilyen térképeket, 2. ilyen hosszú utakat, 3. nektek milyen a digitália[mármint hogy PL.: a vízben elég furcsán videlkedik, meg átrepülök a házakon???

szia!

- teljes verzio van meg, demo-val csak 10 percik mukodik a joystick
- milyen "ilyen" terkepekre, hosszu utakra gondolsz? :)
- a hazon atrepules egy "sajnoshalistennek" dolog. Egyreszrol jo, mert a rep.szim nem arra van, hogy hazakba bele repulj, de teny, hogy elveszti kicsit a realizmus erzeket.
- ha hidroplannal szeretnel repulni, az Weather alatt a 2. tabon fent a Water alatt vedd le a hullamok magassagat amennyire csak tudod, a wave length ratio-t pedig kicsit feljebb, igy nem fog annyira dobalni a vizen.

Oldalak