Let L-410 - teljesen elkészült a 3D modell

Let L-410 - teljesen elkészült a 3D modell

Let L-410 - teljesen elkészült a 3D modell

Let L-410 - teljesen elkészült a 3D modell

Hozzászólások

Kérem szépen, ez gyönyörű lett!

Koszi :)

Nagyon szép lett. Igényes és nagyon részletes. Minden elismerésem. Reméljük hamarosan tudjuk vele koptatni a debreceni repteret - na meg persze a többit :)

A műszerezés és a repdinamika szerkesztés mennyire macerás az x-plane-ben?

Koszi :)

A muszerezes: ha csak 2D panelreol van szo, akkor eleg egyszeru: fogsz egy panel kepet, es a Plane Maker-ben felpakolod ra a muszereket. Ennyi. Ha a muszereknek egyedi kinezetet szeretnel adni, az sem gond: minden muszer ("haz", mutato, szamlap, szamok, stb) egy-egy kulon png, igy azokat siman atrajzolva maris megvan az uj kinezet.

Ha 3D panelrol van szo, ott mar kicsit macerasabb, de megis egyszerubb: mindent megrajzolsz 3D-ben, es a muszereket animalod az xplane datarefek alapjan (hasonlo adatcsomag mint az fsuipc, nagyon sok szim adat elerheto: http://www.xsquawkbox.net/xpsdk/docs/DataRefs.html)

A kettot amugy lehet keverni is: fogod a kesz 3D pilotafulket, amiben nincsenek muszerek, es rafeszited texturakent a 2D panelt - ami amugy attol meg mukodokepes marad, szoval a texturan fognak mozogni a muszerek, mint ahogy a 2D panelon. Ezt 2.5D-nek hivjak mostanaban :)

A repulesi modell nagyjabol egy delutan alatt osszehozhato (finomhangolas nelkul) - nem vicc. Ha atnezed a PlaneMaker-t, es annak beallitasait, onnantol kb fel kell vinni a gyari adatokat, es kesz a repulesi modell. Nagyon apro modositasok szuksegesek, hogy tenyleg popec azokat a szamokat hozza amit a valosagban.

Egy video tutorial a gep keszitesol, az alapoktol:
http://www.youtube.com/user/danklaue

Ezzel kezdodik: http://www.youtube.com/watch?v=Os7O-uPhIHk

Értem. Akkor jóval egyszerűbb mint az FS.
Kár hogy nem tudok neked ebben a projektben segíteni, pedig a 3D modell pilótafülke nagyon az ínyemre válna, gmax-al legalábbis biztosan boldogulnék :D
Ha mégis tudok valamit segíteni akkor szólj.

Amúgy ezelőtt héten ugye megrendeltem az X-Plane-t. Sajna még nem jött meg. Talán ma vagy holnap. Egy biztos : szívesen lennék berepülőpilóta ehhez a Let-hez.

FS-t nem tudom mennyire bonyi, de az alap repulot tenyleg egy hetvege alatt raktam ossze (finomhangolassal egyutt), a pilotafulket ami most van (2D) panel, szinten par ora alatt osszehuzgaltam :)

A berepulopilotasagot megkoszonom nagyon :)

Néztem tutorial videót a blenderhez. Van egy srác aki a 3D cockpitot csinált az embraerhez. Tényleg villám gyorsan lehet vele dolgozni, de totál más a kezelése mint a gmax-nak. A blender milyen formátumokat tud importálni/exportálni?

A berepülőpilótaságot pedig megtiszteltetésnek venném.
Van néhány közös ismerősünk akik pedig textúrában verhetetlenek ;-)

Az az ember ugyanaz az ember ;)

A file formatumokat itt megtalalod:
http://wiki.beyondunreal.com/Blender#Blender_File_Formats