Ismét haladtam egy kicsit a 3D modellel. A hajtómű meglehetősen nagy falat, bonyolultabb, mint elsőre gondoltam :)

Jó pár órát tologattam a pontokat blender-ben míg kijött egy elfogadható eredmény... Még mindig nem vagyok teljesen megelégedve vele, de mar alakul. A felső része a hajtóműnek úgy tűnik a fotók alapján, mintha kicsit homorú lenne, de mégsem az. Valószínű valami szemfényvesztéses dolog, de rá kell jöjjek mi az, mert így teljesen más a hatás :)

Rá kell állítani a szemem, hogy lássam egy test 3D félépítését, hogy azt hogyan lehet szépen, valósághűen és kevés poligonból megoldani. Sok poligonból bármit meg lehet oldani, de célom, hogy már az elején poligon-optimalizált legyen a cucc :) Nem egyszerű...

Következő lépés a futómű alapjai, hogy legyen egy nagyjából repülőnek kinéző objektum, aztán azt apránként fogom finomítani.